14.10.23

Lage opkomst in de 4e ronde.

 

Mij is ooit verteld

dat op vrijdag de 13e schepen niet uitvaren.

Het zou ongeluk brengen.

Op deze 13e oktober leek het ook op te gaan voor de opkomst.

De helft van de leden was aanwezig.

Slecht weer, voetballen?

Wie zal het zeggen.

Vier partijen.

Omdat ik het druk had met mijn eigen spel

tegen Wim de Groot kreeg ik geen goed beeld

van wat er op de andere borden gebeurde.

Wel zag ik veel fianchetto’s.

Bij Douwe Tjerkstra zelfs twee in één spel.

Hij won van Cornelis, en remiseerde in dezelfde tijd

met Dick van Kolfschoten, een mooie prestatie.


Henk Breimer deelde ook het punt met Auke Wouda.

Pas tegen 23.30 uur was de laatste, mooie pot beslist.

Herman Beks zag in een moeilijke stelling

de dreiging van een penning (met schaak) over het hoofd.

Wim  was terecht tevreden met zijn spel.

Herman was dat ook,

op die ene zet na dan...


verslag Hermanierteld dat op vrijdag  de 13e schepen niet uitvaren. Het zou ongeluk brengen. Op deze 13e oktober leek het ook op te gaan voor de opkomst. De helft van de leden was aanwezig. Slecht weer, voetballen? Wie zal het zeggen. Vier partijen. Omdak mijn eigen spel tegen Wim de Groot kreeg ik geen goed beeld van wat er op de andere borden k van Kolfschoten,

ag in een moeilijke stelling de dreiging van een penning (met schaak) over het hoofd. Wim  was terecht tevreden met zijn spel.
Herman was dat ook, op die ene zet
 onderlinge competitie seizoen 2023-2024

4e ronde gespeeld vrijdag 13 oktober 2023
Herman Beks 
Wim de Groot
0-1
Douwe Tjerkstra
Dick v Kolfschoten
½-½
Douwe Tjerkstra
Cornelis Jellesma
1-0
Auke Wouda
 Henk Breimer½-½


klik hier voor stand na ronde 4 


klik hier voor foto's seizoen 2023-2024 



Ook Schaken?

U bent van harte welkom!

voor meer informatie kunt U contact opnemen
met onze voorzitter de heer H. Breimer.
tel. 0514-681428
mob. 06-51603305
mail Henk Breimer.

Sinds 1954

klik hier voor onze lokatie

Geen opmerkingen: